mandag den 22. august 2011

"Et lys blev slukket, en stjerne blev tændt."

I lørdags hændte det desværre at min kære bedstefar gik bort. Efter kun cirka 2 uger, hvor vi kendte til sygdommen. Det er bare gået så forfærdeligt hurtigt og jeg kan slet ikke holde det ud, ved ikke hvordan jeg skal håndtere det. :-(
Heldigvis nåede jeg at få sagt farvel, på hospitalet om eftermiddagen - hvor han så døde om aften.. det var så frygteligt at se min elskede bedstefar sådan, men selvom han ikke kunne snakke eller se rigtigt, er jeg sikker på at han registerede mine ord og kom også med en svag mumlen. Jeg savner ham så meget allerede og det er svært at tro på at jeg aldrig skal se ham igen. Og, begravelsen bliver på fredag og vi skal prøve at se om hans grav kan komme til at ligge så tæt på mormors som muligt.. frygter virkelig fredag, det bliver så svært. Man kan bare ikke beskrive den følelse jeg har lige nu.. Men, er glad for at han ikke har ondt mere eller er bange. Nu passer han på mormor oppe i himlen, det jeg sikker på
♥ jeg elsker dig!

http://mindet.dk/node/158003 - tjek det evt. ud, det er skrevet af mig. 




- og ud over det, så startede jeg i skole for én uge siden, hvilket jeg er glad nok for. Eller, var i hvert fald sidste uge - det nærmest umuligt lige nu. Men, sidste uge fik jeg et super godt indtryk af skolen, menneskerne og uddannelsen - og glæder mig til at komme rigtigt i gang. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar