lørdag den 7. januar 2012

Lørdag.

Hej læsere, jeg håber i nyder lørdagen!

Jeg er næsten lige kommet hjem fra Gentofte, hvor jeg var med min far og søster i Ikea og El giganten. Vi skulle bare kigge på lidt forskellige ting og jeg besluttede mig for at jeg skal have købt en Iphone 4 eller 4s, jeg er ikke helt sikker endnu, men fik i hvert fald købt et cover, som i kan se her på siden ;-) Fra torsdag til i dag, har jeg været sammen med min kæreste, hvilket var rigtigt dejligt, jeg savner ham allerede! Skulle jo nyde resten af min ferie. Jeg skal nemlig starte i skole på mandag! Det bliver spændene at komme i gang med min uddannelse og se hvem jeg skal gå i klasse med og alt sådan noget. I torsdags skulle jeg også hente bøgerne, som jeg skal bruge! 6 bøger.. hm. Nå, nok om det. Jeg skal forresten også snart til at finde en god køreskole, da jeg bliver 18 år om 3 måneder og gerne vil i gang med kørerkortet snart.. Så i må meget gerne skrive, hvis i kender et godt sted!
Vi ses og forsat god weekend til jer.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar