onsdag den 4. januar 2012

Bare en kedelig og trist dag.

I dag har jeg ikke rigtigt lavet noget som helst.. stået sent op, fordi jeg ikke kunne falde i søvn i nat, pga. stormen og fordi jeg savner min skat så meget! Det føles umuligt at falde i søvn uden ham. Jeg har sådan set bare ligget i sengen og set random tv, hele dagen og regner også med at bruge resten af aftenen på det, hehe. Jeg skal nemlig først starte i skole på mandag, så det er meget rart :-). I morgen skal jeg først ud til hesten og bagefter hen til FOA i Hillerød og hente bøger til min kommende udannelse.. Meen, bagefter skal jeg heledigvis hjem til min dejlige kæreste og det glæder jeg mig virkelig meget til! Keder mig så meget når vi ikke er sammen,hehe. Nå, men det var sådan set det, intet spændene, i know:-)
Vil nu sætte mig til at se "Amalies verden" haha.

Så må i have en god aften allesammen :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar