tirsdag den 3. januar 2012

Spørgsmål og svar.

Jeg svarer:

1. Hvad hedder jeg? Camilla Kúre Danielsen
2. Hvor gammel er jeg? 17 år
3. Hvor bor jeg? I Nivå (lille by i nordsjælland)
4. Hvor er jeg født? Glostrup
5. Hvilken hårfarve har jeg? Lysebrun
6. Hvilken øjenfarve? Grøn
7. Hvor høj er jeg? 155 cm. cirka
8. Hvilken sko str. bruger jeg? 37
9. Kæreste eller single? Jeg har verdens bedste kæreste!
10. Hvilken skole/uddannelse går jeg på? SOPU nordsjælland

11. Hvad laver jeg i min fritid? Rider, er sammen med min kæreste, venner og familie. 
12. Hvad gør mig glad? Min kæreste og mine veninder. + Positive mennesker og dejligt vejr!
13. Hvad gør mig ked af det? Hvis jeg føler mig glemt eller svigtet og hvis jeg er er uvenner med nogle jeg elsker. 
14. Hvad gør mig sur? Konstant negative mennesker og hvis folk snakker dårligt om andre og folk der er egoistiske. 
15. Hvad er det bedste der er sket for mig? Det må være forholdet med min skat og selvfølgelig mine veninder.
16. Hvad er det værste? Da jeg mistede min mormor og bedstefar.
17. Hvilke lande har jeg besøgt? Sverige, Tyskland, Østrig, Tjekkiet, Italien, Kroatien, Cran Canaria (ved ikke om det er et land, vist en ø??) og Egypten. 
18. Hvilken slags musik hører jeg? Jeg hører stort set kun dansk musik. Nik & Jay, L.O.C, suspekt osv.
19. Hvad vil jeg helst drikke? Drikker rimelig meget te, hehe. Ellers så pepsi. 
20. Hvad er min livret? Ved jeg egentlig ikke. Pandekager, hehe.

Jeg vælger:

21. Katte/hunde? Hunde! har selv 3.
22. Få tætte venner/en masse bekendte? Få tætte venner, dem kan man stole på.
23. TV/internet? Er faktisk i tvivl?? men, nok internet
24. Vild aften i byen/hygge derhjemme? At hygge derhjemme med fx. kæresten er det bedste.
25. Lykke/penge? Lykke. Penge er ligegyldige, hvis man ikke har lykke.
26. A menneske/B menneske? A menneske! Tidligt i seng og ok tidligt op.
27. Nat/dag? Dag! 
28. Pizza/burger? Pizza, ftw.
29. Cola/pepsi? Pepsi!
30. Sommer/vinter? Sommer selvfølgelig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar