mandag den 2. januar 2012

Mit år 2011.

År 2011 har passeret os - det har været et år med op- og nedture, fantastiske dage, hårde dage og alt i alt, har det været et uforglemmeligt år. Et af mine nytårsforsæt er, at gøre år 2012 endnu bedre! Her er lidt billede af mit år 2011 som har haft stor betydning:

Min bedsteveninde Louise kom hjem fra efterskole.

Gik ind i år 2011 og 2012 sammen med min skat.

Havde en dejlige ferie i Lalandia med min skat.

Var på Langelandsfestival med Isabella.


Havde 1 årsdag med min skat.


Købte Jolly Jumper.

Holde nytårsaften 2011-2012 med dem jeg elsker.




Dette års nytårsfortsæt/ønsker:

1. Blive ved med af have et fantastisk forhold med min skat. Passe på ham og gøre ham glad hver eneste dag!

2. Leve sundere og blive mere tilfreds med mig selv.

3. At det vil gå godt med min uddannelse og gøre alt hvad jeg kan.

4. Blive bedre til at holde kontakten til mine veninder/barndomsveninder.



















Ingen kommentarer:

Send en kommentar